Welkom bezoeker, u kunt Inloggen of Een account aanmaken
Algemene voorwaarden en disclaimer Mylifewater
Van toepassing op:
Deze algemene voorwaarden en disclaimer zijn van toepassing op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen Mylifewater en consument en op elk aanbod van Mylifewater
Inhoud:
Nawoord
1. Gegevens onderneming
Mylifewater , handelend onder de naam Mylifewater
Bezoekadres:
Vliegenstein 6
8051 VE Hattem
Postadres:
Vliegenstein 6
8051 VE Hattem
Telefoonnummer: |
+31 (0) 6 449 24 112 |
Onderneming nader te noemen: Mylifewater;
2. Definities
3. Toepasselijkheid
3.1 |
Deze algemene voorwaarden en disclaimer zijn van toepassing op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen Mylifewater en consument en op elk aanbod van Mylifewater. |
3.2 |
Alvorens de overeenkomst op afstand wordt gesloten, stelt Mylifewater de tekst van deze algemene voorwaarden en disclaimer beschikbaar aan de consument. De consument dient deze voor elke bestelling te bekijken en te accepteren middels het aanvinken van een veld tijdens het bestelproces. Nadat het bestelproces is afgerond, is de overeenkomst gesloten en ontvangt de consument een bevestiging van de gesloten overeenkomst per e-mail, waarbij tevens een kopie van deze voorwaarden is toegevoegd. Deze voorwaarden zijn ten allen tijde te vinden, te printen via de website van Mylifewater. |
3.3 |
Voor overeenkomsten tussen Mylifewater en niet consumenten of bij een overeenkomst waarbij geen sprake is van een overeenkomst op afstand komen andere algemene voorwaarden beschikbaar. |
4. De overeenkomst
4.1 |
De overeenkomst komt slechts tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod/bestelling bij Mylifewater en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden, met inachtneming van het bepaalde in lid 4.4 van dit artikel. |
4.2 |
Mylifewater bevestigt onmiddellijk langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard. Vertraging van deze electronische bevestiging door technische storingen geven consument geen recht op ontbinding van het aanbod/bestelling. |
4.3 |
Mylifewater treft passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data voor het geval de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard. Mylifewater zal passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen bij elektronisch betalingen van de consument. In dat kader zal Mylifewater zorgen voor een veilige webomgeving. |
4.4 |
Mylifewater kan zich (binnen de grenzen van de wet) op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien Mylifewater op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden. Een dergelijke weigering geeft nimmer recht op schadevergoeding. |
5. Het aanbod
5.1 |
Mylifewater zal nadrukkelijk vermelden indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt. |
5.2 |
Het aanbod van Mylifewater bevat altijd een volledige, nauwkeurige en gedetailleerde omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. Indien bij het aanbod afbeeldingen worden gebruikt zijn dit waarheidsgetrouwe afbeeldingen van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden Mylifewater niet. |
5.3 |
Mylifewater vermeldt bij een aanbod duidelijk; |
6. De prijs en betaling
6.1 |
Alle prijzen van aangeboden producten of diensten in de webshop zijn prijzen in euro’s en inclusief BTW. Van toepassing zijnde extra kosten (zoals verpakkings- en/of (verzekerde) transport/verzendkosten), worden duidelijk bij het aanbod en in het te betalen eindbedrag vermeld. |
6.2 |
De prijzen van Mylifewater producten zijn verbonden aan schommelingen op de grondstof en financiële markten. Mylifewater behoudt zich dan ook het recht voor om prijzen van de aangeboden producten te allen tijden te wijzigen. |
6.3 |
Mylifewater geeft in sommige gevallen (eventueel tijdelijke) kortingen op de prijzen. Hierbij kan het gaan om staffelkortingen (bestellingen van meerder van dezelfde artikelen in één keer) of eenmalige kortingen op het totale bedrag van de bestelling. |
6.4 |
Aanbiedingen gelden niet automatisch voor nabestellingen. |
6.5 |
De geleverde producten van Mylifewater dienen vooruit te worden betaald op de aangeboden mogelijkheden (ideal, paypall of bankoverschrijving via de overeenkomstige webshop. Levering vindt plaats na ontvangst van het totale verschuldigde bedrag van het aanbod. |
6.6 |
Indien er prijsstijgingen doorgevoerd worden van het aanbod/product in de periode tussen de bestelling en de uitvoering hiervan, heeft u het recht de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden na mededeling van de prijsverhoging. Annulering of ontbinding dient binnen 7 dagen telefonisch dan wel schriftelijk plaats te vinden. |
6.7 |
Het verschuldigde bedrag bij vooruitbetaling dient binnen 72 uur, te rekenen vanaf het versturen van de bevestigingsemail, Mylifewater te bereiken. Indien dit niet het geval is, heeft Mylifewater het recht de bestelling te annuleren. |
6.8 |
Tot volledige betaling van alle aan Mylifewater verschuldigde bedragen is voldaan, is het product eigendom van Mylifewater. Indien betaling om welke reden dan ook wordt gestorneerd, dan wordt het product direct en automatisch wederom eigendom van Mylifewater. |
7. Herroepingsrecht, retourbeleid en garantiebepalingen geleverde producten
7.1 |
Mylifewater hanteert voor Life-waterionizers een 30 dagen terugstuur garantie op alle, uitsluitend bij Mylifewater gekochte modellen. Deze uitbreiding van het retourbeleid is tot stand gekomen door de ervaringen op de Amerikaanse, Russische en Engelse markt. De producten van Life-ionizers hebben een uitzonderlijk lange levensduur garantie op onderdelen en arbeid (5 jaar tot levenslange garantie, zie de websites) wat enorm veel vertrouwen geeft in het product. |
|
|
7.2 |
U dient uzelf optimaal te Informeren over het product wat u wilt aanschaffen. Er staat zeer uitgebreide informatie op de websites: www.mylifewater.nl en www.lifeionizers.com. Mocht u aanvullende informatie willen betreffende het product dan neemt u contact op met Mylifewater. |
7.3 |
Voorwaarden voor 30 dagen geldteruggarantie retour zending voor uitsluitend bij Mylifewater gekochte producten: Retour zendingen brengen altijd kosten met zich mee. Er zijn duizenden Life-ionizers verkocht wereldwijd, het product heeft een geweldige prijs-kwaliteit verhouding en garantiebepalingen. Dit tot volle tevredenheid en met positieve ervaringen van consumenten. Overweeg uw keuze goed voor u dit prachtige product aanschaft. De positieve voordelen van alkalisch en zuur water uit een Life-ionizer machine kunt u vaak binnen enkele dagen tot weken al ervaren. Hierdoor heeft u al een beeld van de gezondheidsondersteunende eigenschappen. De volle voordelen openbaren zich veelal over een lange periode van dit water gebruik. Mocht u besluiten binnen 30 dagen toch te retourneren dan gelden de volgende voorwaarden: Retour zendingen brengen altijd kosten met zich mee; namelijk een vast percentage van 15% van originele nieuwwaarde prijs van het gekochte product, dit geldt ook bij producten die gekocht zijn met korting, Mylifewater retourneert ook dan het aankoopbedrag minus 15% van originele nieuwwaarde prijs. Deze 15 % aan kosten zijn voor: het her-testen van de water-ionisator, vervangen van filters en slangen en voor eventueel gedragen kosten van verzending die Mylifewater voor zijn rekening had genomen. Her-testen omvat o.a. controle op Ph waardes en of er geen schade aan de platen in de water-ionizer heeft plaatsgevonden ten gevolge van heet/te warm water die door de water-ionizer heeft gestroomd.
Kosten voor retourzending van het product en bijgeleverde onderdelen zijn voor rekening van de koper/klant. Het gekochte product/water-ionizer dient in “nieuwstaat” en in de originele verpakking te worden geretourneerd, d.w.z. zonder krassen, beschadigingen, of enig ander gebrek en inclusief onderdelen, gebruikershandleiding, slangen, cup, etc. De klant/koper is volledig verantwoordelijk voor de-installatie van de water-ionizer en onderdelen.
De retourzending kan worden geweigerd indien de Life-waterionizer in een (zwaar) beschadigde verpakking en niet compleet en in “nieuwstaat” bij Mylifewater wordt afgeleverd. Bij eventuele acceptatie van niet conform de bovenstaande voorwaarden teruggeleverde product(en) worden bovenop de bovenstaande retourkosten extra kosten in rekening gebracht worden om de schade te dekken. Deze kosten worden met de andere bovenstaande kosten in mindering gebracht op het uiteindelijk terug te betalen bedrag aan de koper/klant.
Samenvattend/resumerend: Koper/klant kan uitsluitend een waterionizer incl. geleverde materialen en papieren gekocht bij Mylifewater aanmelden voor 30 dagen geld teruggarantie. Aanmelding voor retourzenden dient binnen 30 dagen te geschieden. Retourzending vindt plaats met het originele aankoopbewijs. Mylifewater dient de retourzending binnen 5 werkdagen na aanmelding terug te ontvangen in de hiervoor beschreven complete en nieuwstaat conditie. Het aan de koper/klant terugbetaalde bedrag bedraagt: de originele aankoopprijs minus 15% kosten en eventuele andere kosten van reparatie, herstel, etc. zoals boven beschreven. Gadgets of andere gratis geleverde goederen (bv pre-filters) dienen met de complete water-ionizer teruggestuurd te worden. Bij nalatigheid hiervan worden kosten in rekening gebracht. Betaalde pre-filters kunnen retour gestuurd worden, hierover worden echter geen retourbetaling plaats. Mylifewater zal het terug te betalen bedrag binnen 30 dagen na ontvangst van alle goederen terug betalen. |
7.4 |
De garantiebepalingen voor alle Life-ionizers zijn terug te vinden op de webshop/sites (www.mylifewater.nl en www.lifeionizers.com . Voor de verschillende producten hanteert Mylifewater verschillende garantie termijnen en voorwaarden, u dient deze te lezen voor aankoop van uw product. Retourzendingen onder garantie zijn voor kosten van de koper/klant en dienen aan voorwaarden te voldoen om beschadiging te voorkomen. Veel problemen zijn in een telefonische afspraak al te verhelpen, stem altijd eerst met Mylifewater af, of een probleem makkelijk te verhelpen is en initieer een retourzending in overleg met Mylifewater. Gebreken na het verstrijken van de garantieperiode kunt u melden bij Mylifewater en zullen in goed overleg tussen koper/klant en Mylifewater op een zo voordelig mogelijke manier worden verholpen indien gewenst. Het uitbrengen van een offerte of advies t.a.v. eventuele reparatie behoort tot de mogelijkheden. |
7.5 |
Verdere garantie bepalingen. Nederland heeft water van goede kwaliteit, daarom gaan filters lang mee. Op de water-ionizer zit een indicator die aangeeft of een filters vervangen moet worden. Een filter dient minimaal 1 x per jaar te worden vervangen of eerder indien de indicator dit aangeeft in het LED scherm. Informatie hierover is te vinden in de gebruiksaanwijzing van het de water-ionizer. Niet tijdig vervangen filters kunnen schade geven in het apparaat. De consequentie is dat uw garantie op de water-ionizer komt te vervallen bij gebreken/schade. Vervangende filters dient u tijdig en uitsluitend te bestellen bij Mylifewater. Als uit de administratie blijkt dat filters niet tijdig zijn vervangen dan kan garantie worden geweigerd. Garantie vervalt tevens als met opzet schade/defecten aan de water-ionizer zijn toegebracht. Garantie wordt ook geweigerd in geval van verkeerd aansluiten (geconstateerd na her-testen), laten vallen, zichtbaar (zware) schade aan de buitenzijde of door welk onjuist gebruik dan ook.
|
7.6 |
De consument/koper heeft bij de aankoop van (overige) producten gedurende zeven (7) dagen (bedenktijd) vanaf de dag van ontvangst van het product door of namens de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden. Voor water-ionizers geldt dit alleen voor ongebruikte water-ionizers (d.w.z. dat de water-ionizer niet op een watersysteem aangesloten is geweest en er geen water doorheen is gestroomd). Gebruikte water-ionizers vallen onder de bepalingen van 7.4. Alle producten dienen altijd in nieuwstaat, compleet en in de originele verpakking met originele aankoop bon te worden geretourneerd. |
7.7 |
Indien de consument gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht zoals genoemd in 7.6, dan komen alleen de kosten voor retourzending naar Mylifewater voor rekening van de consument. |
7.8 |
In geval van een herroeping, zal het door de consument aan Mylifewater betaalde bedrag uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending door Mylifewater, worden terugbetaald. |
8. Levering en uitvoering
8.1 |
Mylifewater zal bestellingen na betaling zo snel mogelijk leveren aan de koper. Mylifewater heeft veel producten op voorraad, enkele moeten worden doorbesteld bij de leverancier. De hierna genoemde levertijden zijn indicatief en nimmer bindend voor Mylifewater. Na ontvangst van het volledige bedrag van de order/bestelling zal Mylifewater in de regel binnen 7 dagen de bestelling versturen. Overschrijding van de levertijd geeft nimmer recht op schadevergoeding, annulering van de order en/of ontbinden van de overeenkomst. De order/overeenkomst kan worden geannuleerd/ontbonden indien van de klant redelijkerwijs niet kan worden gevraagd zich aan de overeenkomst/bestelling te houden. Reeds betaalde gelden worden in dat geval binnen 14 dagen geretourneerd. Levertijden van producten die niet op voorraad zijn kunnen slechts bij benadering worden opgegeven. |
8.2 |
Bestellingen kunnen in delen afgeleverd en/of gefactureerd worden. Iedere deellevering wordt geacht een afzonderlijke overeenkomst te vormen. |
8.3 |
Bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten, alsmede bij de beoordeling van overige zal de Mylifewater de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen. |
8.4 |
Mylifewater erkent elektronische communicatie en zal de geldigheid of het juridisch effect daarvan niet ontzeggen vanwege het enkele feit dat de communicatie elektronisch is. |
8.5 |
Mylifewater zal geaccepteerde en betaalde bestellingen krachtens artikel 9.1 leveren, doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. Zowel Mylifewater als de consument hebben in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. In geval van ontbinding, voortkomende uit dit lid, zal Mylifewater het bedrag dat de consument heeft betaald zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 15 dagen na ontbinding, terugbetalen. |
8.6 |
Het risico van vermissing en/of beschadiging van producten tot het moment van bezorging is voor rekening van Mylifewater. Zodra de door Mylifewater ingezette vervoerder aangeeft dat het pakket is afgeleverd, wordt de zending als bezorgd beschouwd. |
8.7 |
Het door de consument medegedeelde adres aan Mylifewater geldt als plaats van levering. Eventuele kosten voortvloeiend uit het door de consument/koper invoeren van verkeerde adresgegevens zijn voor rekening en risico van de consument/koper. |
9. Overmacht
9.1 |
In geval van overmacht is Mylifewater niet gehouden haar verplichtingen jegens consument na te komen. Respectievelijk wordt de verplichting opgeschort voor de duur van de overmacht. |
9.2 |
Onder overmacht wordt verstaan elke van haar wil onafhankelijke omstandigheid (waar Mylifewater geen invloed op kan uitoefenen en niet te wijten aan schuld), waardoor nakoming van haar verplichtingen jegens consument geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd. Tot die omstandigheden behoren onder meer doch niet enkel en alleen, stakingen, brand, bedrijfsstoringen, energiestoringen, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers of andere ingeschakelde derden en het ontbreken van enige via overheidswege te verkrijgen vergunning. Tevens wordt onder overmacht verstaan storingen in een (telecommunicatie-) netwerk of verbinding of gebruikte communicatiesystemen en/of het op enig moment niet beschikbaar zijn van de websites. Ook werkstakingen binnen het bedrijf Mylifewater worden hieronder inbegrepen. Ook als de omstandigheden die nakoming verhinderen intreed nadat Mylifewater haar verbintenis had moeten nakomen, kan Mylifewater zich beroepen op overmacht. Mylifewater kan zich beroepen op overmacht indien er calamiteiten bij en/of veranderingen in afspraken met de (buitenlandse) toeleveringsbedrijven zijn ontstaan. Mylifewater is niet aansprakelijk voor gevolgschade van de overmacht situatie. Opschorting van de verplichtingen is mogelijk voor de periode van de overmacht. |
10. Reclamaties
10.1 |
Consument/koper is verplicht op de dag van orderlevering terstond al het geleverde gedegen te controleren op gebreken en defecten. Bij gebreken of defecten verplicht koper/consument zich Mylifewater terstond doch uiterlijk binnen 8 dagen na levering schriftelijk op de hoogte te brengen. Reclamaties vervallen indien de consument/koper de gebreken/defecten die bij gedegen controle opgemerkt hadden kunnen worden, niet binnen 8 dagen na levering schriftelijk aan Mylifewater heeft heeft gemeld. In dit geval zal de consument/koper de feitelijke staat van het gekochte accepteren.
Niet zichtbare gebreken dienen zo snel mogelijk en binnen redelijke termijn na constatering schriftelijk aan Mylifewater te worden gemeld. Ieder recht op reclamatie vervalt indien consument/koper in gebreke blijft het defect binnen redelijke termijn schriftelijk te melden aan Mylifewater. De consument/koper zal een onderbouwde schriftelijke reclamatie aan Mylifewater verzorgen met mogelijke overlegging van relevant bewijsmateriaal. Consument/koper dient Mylifewater in staat te stellen de reclamaties terstond te controleren. Gebreken/defecten aan een deel van de order/product(en) geven alleen rechten ten aanzien van dat deel van de levering waaraan een gebrek/defect is geconstateerd en binnen de aangegeven datum schriftelijk is gemeld. |
11. Disclaimer
11.1 |
De producten die Mylifewater levert zijn CE gecertificeerd volgens EU richtlijnen. |
11.2 |
Voordat u met het gebruik van alkalisch water begint dient u dit vooraf met uw arts of specialist te overleggen. Alle informatie in de beschrijvingen op deze websites, inclusief informatie gerelateerd aan medische zaken, gezondheidsklachten, behandelingen en producten, dient alleen voor informatieve doeleinden. Deze informatie is niet bedoeld als vervanging van het advies van uw eigen arts of specialist. De informatie in deze beschrijvingen is niet bedoeld voor diagnose van gezondheidsproblemen of het voorschrijven van medicatie. Voordat u de gekochte producten gebruikt, dient u eerst deze informatie aandachtig door te lezen. Alkalisch water dient niet gebruikt te worden als vervanging voor welke vorm van voeding dan ook. |
11.3 |
De producten van Mylifewater hebben tot doel de algemene gezondheidstoestand te ondersteunen. Zij kunnen echter niet beschouwd worden als middelen om ziekten te diagnosticeren, te behandelen, te genezen of te voorkomen. Voor vragen omtrent de verenigbaarheid van dit water met uw gezondheidstoestand of met de medicatie die u neemt, dient u zich steeds voorafgaandelijk te wenden tot uw arts. |
12. Beperkte aansprakelijkheid
12.1 |
Mylifewater kan nimmer verantwoordelijk worden gesteld voor misbruik, onzorgvuldig gebruik of gebruik van alle te koop aangeboden producten op haar webshop (www.mylifewater.nl), hetzij in dosis, in bewaring, in (her)conditionering en/of in gebruik samen met andere producten of medicamenten. Mylifewater kan nimmer verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele gevolgen die voortvloeien uit de aangeboden/geboden informatie en/of adviezen. |
12.2 |
Mylifewater kan nimmer aangesproken worden in enige vergoeding van welke schade dan ook. Dit geldt voor schade van voorzienbare dan wel onvoorzienbare, rechtstreekse dan wel onrechtstreekse aard. Aanvullend kan Mylifewater nimmer worden aangesproken in vergoeding van schade veroorzaakt door een lichte dan wel zware fout. Een uitzondering hierop is schade van een opzettelijke fout. |
12.3 |
Onverminderd artikel 12.2 is Mylifewater nooit gehouden tot meer vergoeding dan vervanging van het product of terugbetaling van de koopprijs en dit volgens haar keuze en mogelijkheden. |
12.4 |
Indien er op welke manier dan ook sprake is van overmacht kan Mylifewater uiteraard niet worden aangesproken wegens het niet-nakomen van haar verbintenissen. |
13. Klachtenregeling
13.1 |
Mylifewater doet er alles aan om op een eerlijke en oprechte manier met haar klanten te communiceren en verbintenissen aan te gaan. Mylifewater hanteert een heldere klachtenprocedure welke als doel heeft een klacht, onder voorbehoud, binnen 30 dagen behandeld en gesloten te hebben. |
13.2 |
Bij klachten over een product, aanbieding, communicatie of overeenkomst, dient de consument de klacht binnen bekwame tijd na constatering van het gebrek/de klacht, in te dienen bij Mylifewater. |
13.3 |
Correspondentie betreffende de klacht(en) dient gestuurd te worden aan: |
13.4 |
Mylifewater neemt een ingediende klacht zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst in behandeling. Binnen deze termijn krijgt u antwoord op de vervolgprocedure. Bij een langere verwerkingstijd van de klacht, krijgt de consument in ieder geval binnen de gestelde termijn een ontvangst bericht met een verwachte tijds-indicatie voor een uitvoeriger antwoord. |
13.5 |
Lees voor het indienen van een klacht bij Mylifewater de algemene voorwaarden grondig door om voor partijen onnodige tijdsinvesteringen te voorkomen. Gerede klachten zullen immer serieus genomen worden en Mylifewater zal alles in het werk stellen om tot een bevredigende oplossing van een klacht te komen. |
14. Wijzigingen van algemene voorwaarden en disclaimer Mylifewater
14.1 |
Mylifewater behoudt zich het recht voor deze algemene voorwaarden en disclaimer te allen tijde aan te passen of te wijzigen. |
14.2 |
Aangepaste of gewijzigde algemene voorwaarden en disclaimer doen hun intrede zodra de consument hiervan kennis kan nemen. Het online beschikbaar zijn van de betreffende algemene voorwaarden en disclaimer via de betreffende website(s) van Mylifewater geldt als leidend in deze. Als bewijs hiervoor gelden de ter zake doende electronische bestanden van Mylifewater. |
14.3 |
Aangepaste of gewijzigde algemene voorwaarden en disclaimer wijzigen niet de reeds voor aanpassingsdatum door Mylifewater verworven rechten. |
14.4 |
Algemene voorwaarden van de consument/koper zijn niet van toepassing. |
15. Toepasselijk recht
15.1 |
Op alle aanbiedingen en overeenkomsten is uitsluitend het Nederlandse recht van toepassing. |
15.2 |
Het Weens Koopverdrag is standaard van toepassing op koopovereenkomsten wanneer de partijen in verschillende staten gevestigd zijn en wanneer deze staten het verdrag hebben geratificeerd, de toepasselijkheid van het verdrag wordt in deze overeenkomst uitdrukkelijk uitgesloten. |
15.3 |
Alle geschillen verband houdende met of voortvloeiende uit producten van Mylifewater of overeenkomsten gesloten met Mylifewater worden voorgelegd aan de bevoegde Nederlandse rechter. |
15.4 |
Alle geschillen verband houdende met de interpretatie of toepassing van deze algemene voorwaarden worden zo nodig voorgelegd aan de bevoegde Nederlandse rechter. |
Hattem, Nederland
Versie 1.1 – november 2013
Een bekend chinees gezegde luid:
‘als de deugd verdwenen is, doen wetten hun intrede’.
Er zijn nog tal van spreekwoorden en gezegden aan te halen die iets te vertellen hebben over een gezonde mensen-communicatie.
Helaas is het in onze snelle en volle wereld noodzakelijk algemene voorwaarden en een disclaimer te poneren.
Het komt in alle mensenlevens voor, dat er meningsverschillen ontstaan, door verkeerd begrepen afspraken, vragen over wie verantwoordelijk voor wat..is, etc..
Uitgangspunt bij Mylifewater is de dialoog over een ontstaan probleem, waarbij er naar elkaars standpunt wordt geluisterd en er vervolgens consensus ontstaat met betrekking tot een verschil van mening. Er wordt van uitgegaan dat de algemene voorwaarden bij de koper/consument bekend zijn.